Onze online marketing kennis
Die delen we graag!
Mis niks: meld je aan voor de Anglers nieuwsbrief.
Ontvang tips, trends en andere wetenswaardigheden over online marketing.
Online leads genereren: dit moet je er zeker over weten
Cold calling om leads te genereren is tegenwoordig minder effectief, tijdrovend, daardoor kostbaar en ook steeds minder gewenst. Potentiële klanten – online leads – willen jou zélf vinden en contacten als…
Is een marketing stagiair de juiste keuze? Een eerlijke analyse.
Sta je op het punt je team uit te breiden en speel je met het idee van een marketing stagiair? Geloof me, ik snap de aantrekkingskracht: jonge geesten met een…
Kunnen jouw websitebezoekers vrijblijvend rondklikken?
Stel jij jezelf wel eens de volgende vraag: “Neem ik mijn websitebezoekers bij de hand naar een duidelijk doel óf kunnen ze vrijblijvend rondklikken?” Eén van de krachtigste marketinginstrumenten is…
Gericht blijven adverteren? Eerst verplicht Google Consent Mode instellen
Na het nieuws over het verdwijnen van third party cookies – wat jij ongetwijfeld wel voorbij hebt zien komen – heeft Google nu bekendgemaakt Consent Mode V2 vanaf maart 2024…
Succesvolle LinkedIn boost voor Brem Funderingsexpertise
Brem Funderingsexpertise liep al langer tegen het probleem aan dat ze hun kennis en expertise onvoldoende richting de beoogde doelgroep konden communiceren. Om Brem hierin te helpen, zijn we als…
Onze grootste Fail in 6 jaar ondernemerschap
Heb je ook weleens zo’n moment gehad dat je dacht: “YES!!! Dit is de deal van ons leven!” Dat moment hadden Joeri en ik begin juli 2018. We waren net…
No cure no pay zoekmachine optimalisatie – een risicovolle keuze
Regelmatig krijgen wij de vraag of we op basis van ‘no cure no pay’ zoekmachine-optimalisatie willen uitvoeren. Dit concept, dat letterlijk vertaald kan worden als ‘geen oplossing, geen betaling’, is…
Cookieless adverteren: terug naar het oude vertrouwde?
2024 is het jaar dat alles verandert met de bekende (of beruchte) cookies. De term ‘cookieloos adverteren’ hoor je waarschijnlijk de laatste tijd dan ook veel voorbij komen. Het is…
Berkman: Hoe je de “gewone consument” motiveert via online marketing
In onze blogs en cases praten we veelal over online marketing inzet voor B2B. Interessant! Want leads verzamelen via online kanalen kan best lastig zijn. Daar heb je een sterk…
Online marketing advies: de start naar groei
We hoeven jou hopelijk niet meer wijs te maken online vindbaarheid ontzettend belangrijk is voor jouw bedrijf. Als je online niet te vinden bent, loop je gegarandeerd conversies mis! Maar…
Conversieoptimalisatie gids voor zakelijk succes in 2024
Als ondernemer weet jij dat conversieoptimalisatie enorm belangrijk is – het is een echte gamechanger! Met conversieoptimalisatie kun je het aantal bezoekers dat ‘ja’ zegt tegen jouw aanbod verhogen. Deze…
Wat zijn third-party cookies?
Je hoort er steeds vaker over, maar weet eigenlijk niet goed waar het precies over gaat: third-party cookies. Door het invoeren van de AVG (Algemene verordering gegevensbescherming) in 2018 is…
Waarom zou je jouw online marketing uitbesteden?
Tegenwoordig is het erg belangrijk om aanwezig te zijn op online kanalen. Wanneer jij niet meedoet met het online spel, loop je het risico om niet gezien te worden. Voor…
Zo voorkom je dat je e-mails in de SPAM terecht komen!
Help, mijn e-mails komen niet aan bij mijn klanten! Het drukken op de verzendknop van een e-mail campagne kan een gevoel van paniek teweegbrengen. Heb ik alle instellingen wel gecontroleerd?…
Het verdwijnen van third party cookies: alles wat je moet weten
Heb je het al gehoord? Het einde van het cookie-tijdperk lijkt in zicht te zijn! Er wordt verwacht dat halverwege het nieuwe jaar (2024) de third party cookies verdwijnen. Omdat…